Zawsze fascynowało mnie zestawienie tła grunge i miłej pary ślubnej! Teraz, gdy chętna para weselna wchodzi w ciemną alejkę z błotem i fujanką, zabiera namiętnego i przekonującego fotografa! (… i obietnica czyszczenia sukienki) Utrzymanie sukni ślubnej w obrzydliwym otoczeniu to umiejętność, której uczę na lekcji!
Aby naprawdę oddzielić parę (którzy byli głęboko rozmowni o zapachach alei) z tła, chciałem sylwetkę z oświetleniem obręczy. Ustawiłem moje światło słoneczne Sunpak LED-126 w dłoni stajennej ukrytej za parą, ponieważ było małe i rzuciło szerszą wiązkę światła.
Jest to przykład, w którym jakość światła nie ma znaczenia, a korzystanie z tego panelu było w porządku. Nigdy nie używam Sunpaka na twarzach przednich par, jeśli martwię się jakością światła na tonach skóry. Używam wyższej jakości Wescot Ice Light lub Dedolight LEDzilla dla lepszego odcienia skóry.
Z moim obiektywem Canon 24 mm 1.4 w aparacie Canon 5D Mark II upadłem na błotnistą ziemię, aby ustawić aparat jak statyw, aby ustabilizować wolniejszy czas otwarcia migawki na krawędzi małej, brązowo-czekoladowej durszlicy zaatakowanej przez kałużę.
A potem … z drugiej strony ulicy dobiegły dziwne dźwięki; głośne i pozornie nieprzyjemne, trudno dostrzegalne gardłowe dźwięki zwierząt! Było ciemno i nie mogłem zdecydować, czy mam walczyć, czy uciekać! Oczywiście, musiałbym opuścić pannę młodą! Czy możesz sobie wyobrazić próbę ucieczki z zombie? Cóż, mam na myśli szybkie zombiaki z jej wielką, puszystą sukienką? Przepraszam. Była zombie przynętą! Już miałem rozpocząć swój sprint, kiedy z ciemności wyszło pięć uśmiechniętych nastolatków mówiących: „Gratulacje!” Nie typowy hit, który mogę zakończyć!
Powrót do sesji zdjęciowej:
Prześwietlam, by przynieść więcej ambientowego oświetlenia. Niełatwo było połączyć wszystkie elementy puzzli dla uzyskania mocnej i dynamicznej kompozycji, ale zawsze jest to satysfakcjonujące doświadczenie!
Para była szczęśliwa, że odszedł. Sukienka była bez skazy. Moje nerwy zostały zniszczone. Wszystko było dobrze! Bez apokalipsy!
Posiadam asortyment super tanich niedrogich lamp LED. Używam ich do zaznaczania pierwszoplanowych i tła elementów, oświetlenia obręczy, światła do włosów, bocznego światła bocznego, ustawień stołu oświetleniowego i innych.
Jestem wielkim zwolennikiem przenośności i łatwości użytkowania. Sunpak LED-126 i Sima SL-100LX Pro LED to miłe małe lampki utrzymywane w mojej torbie, które rzucają trochę światła, kiedy tego potrzebuję!
Kolejne świetne zastosowanie w przypadku lekkich lamp LED wideo? Oświetlając drogę z ciemnego zaułka, gdy ścigają go szybkie zombie! Oczywiście!